Reklamacje

O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę w dowolnej formie, przykładowo za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres kontakt@maliclothes.pl, w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa "Reklamacja".

Zasady rozpatrywania reklamacji Klienta określają obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego (art. 556 i następne) i inne obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.

Reklamowany towar wraz z wydrukowanym oświadczeniem należy przesłać na adres:

Agnieszka Godniak Mali Clothes
Komuny Paryskiej 88a
41-219 Sosnowiec

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową.


Zapisz się do naszego newslettera

Otrzymuj informacje o nowościach i promocjach w sklepie internetowym Mali Clothes